***---***

دیر آمدی باران..

من درجایی..

درحجم نبودن کسی خشکیدم...


واي، باران؛ باران؛
شيشه پنجره را باران شست.
از دل من اما،
چه کسي نقش تو را خواهد شست؟
من شکو فائي گلهاي اميدم را در روءياهامي بينم،
و ندائي که به من مي گويد:
"گر چه شب تاريک است
دل قوي دار،
سحر نزديک است
از گريبان تو صبح صادق، مي گشايد پر و بال.
تو گل سرخ مني، تو گل ياسمني
تو مثل چشمه نوشين کوهساراني
تو مثل قطره باران نو بهاراني،تو روح باراني
تو چنان شبنم پاک سحري؟
نه، از آن پاکتري.
تو بهاري؟ نه،-بهاران از توست.
از تو مي گيردوام، هر بهار اينهمه زيبايي را.
گل به گل،سنگ به سنگه اين دشت
يادگاران تواند.
رفته اي اينک و هر سبزه و سنگ
در تمام در و دشت سوکواران تواند.
در دلم آرزوي آمدنت مي ميرد
رفته اي اينک،اما آيا باز بر مي گردي؟
چه تمناي محالي دارم خنده ام مي گيرد!
در ميان من و تو فاصله ها ست.
گاه مي انديشم،
مي تواني تو به لبخندي اين فاصله را برداري!
تو توانائي بخشش داري.
دستهاي تو توانائي آن را دارد؛
-که مرا، زندگاني بخشد.
وتو چون مصرع شعري زيبا،
سطر برجسته اي از زندگي من هستي.
من در آئينه رخ خود ديدم، و به تو حق دادم.
آه مي بينم،مي بينم
تو به اندازه تنهائي من خوشبختي
من به اندازه زيبائي تو غمگينم
آرزومي کردم،
که تو خواننده شعرم باشي.
-راستي شعر مرا مي خواني؟-
نه،دريغا،هرگز،
باورم نيست که خواننده شعرم باشي.
- کاشکي شعر مرا مي خواندي!-
وقتي تو نيستي، خورشيد تابناک،
شايد دگر درخشش خود را،
و کهکشان پير گردش خود را
از ياد مي برد. و هر گياه،
از رويش نباتي خود، بيگانه مي شود.
افسوس!
آيا چه کسي تو را،
از مهربان شدن با من، مايوس مي کند؟
اي مهربان من،
من دوست دارمت؛
چون سبزه هاي دشت
چون برگ سبز رنگ درختان نارون.
اي قامت بلند مقدس،تنديس جاودان،
اي مرمرسپيد،
اي قامت بلند اي از درخت افرا
گردنفرازتر
از سرو سربلند بسي پاکبازتر
اي آفتاب تابان
از نور آفتاب بسي دلنوازتر
اي پاک تراز برفهاي قله الوند،
تو ،با نوشخند مهر،با واژه محبت،
فرسوده جان محتضرم را ز بند درد
آزاد مي کني.
وبا نوازشت،اين خشکزار خاطره ام را،
آباد مي کني.
اي مرمر بلند سپيد،اي پاکي مجرد پنهان
مهر سکوت را ،زين سنگواره لب سرد ساکتت
-بردار
اي آفريده من،با واژه هاي ناب
در معبد خيالي خود ساختم تو را.
اما،اي آفريده من!
-نه، اي خود تو آفريده مرا،
-اينک،
با من چه مي کني؟؟؟؟؟؟!!!!!!
اي بلند اندام،سياه جامه به تن،دلبر دلير، آن شير
بيا که ديده من
به جستجوي تو گر از دري شده نوميد
گمان مدار که هرگز
-دري دگر زده است
در انتظار اميدم،در انتطار اميد
طلوع پاک فلق را،چه وقت آيا من
به چشم- غو طه ورم در سرشک-
خواهم ديد؟؟؟!!!
تو اي گريخته از من! حصار خلوت تنهايي مرا بشکن
به من بتاب،که سنگ سرد دره ام
که کوچکم،که ذره ام
مرا ز شرم مهر خويش آب کن
مرا به خويش جذب کن،مرا هم آفتاب کن.
دوباره با تو نشستن
- دوباره آزادي؟
مگر به خواب ببينم،
- شبي بدين شادي
اگر تو باز نگردي،به طفل ساده خواهر
که نام خوب تو را
زنام مادر خود بيشتر صدا زده است
چگونه با چه زباني به او توانم گفت:"که بر نمي گردي"
ونام خوب تو در ذهن کودک معصوم
تصوري ست هميشه،
هميشه بي تصوير،هميشه بي تعبير
دوباره با من باش! پناه خاطره ام
اي دو چشم،روشن باش!
من ندانم که کيم ،من فقط مي دانم
که تويي،شاه بيت غزل زندگيم

زیباترین آرایش برای لبان شما راستگویی

برای چشمان شما رحم و شفقت

برای دستان شما بخشش

برای قلب شما عشق

و برای زندگی شما دوستی هاست...

سیلابس ترم 3

ردیف

شماره درس

درس

تعداد واحد

نوع

پیش نیاز

1

810005

تاریخ اسلام

2

نظری

----------------

2

810009

تربیت بدنی1

1

عملی

----------------

3

810026

داروشناسی

3

نظری

بیوشیمی

4

810018

اسیب شناسی

1

نظری

فیزیو2

5

810019

خون شناسی

2

نظری

فیزیو2

6

810020

ایمونولوژی

2

نظری-عملی

فیزیو2

7

810027

اصطلاحات پزشکی

1

نظری

مقدمه تکنولوژی جراحی

8

810029

بهداشت روان

2

نظری

روانشناسی عمومی

9

810036

اشنایی با بیماریهای داخلی

2

نظری

آنا2  فیزیو2

10

810052

کار اموزی استریل مرکزی

1

کاراموزی

اصول استریل

11

810051

کاراموزی رفتار در اتاق عمل

1

کاراموزی

اسکرابوسیار

12

810035

مقدمه ای بر تکنولوژی جراحی

2

نظری

-------------

 

جمع واحد

 

20

 

 

کد گروه برای تمامی دروس عدد ۱ است

تفاوت تحصیلی

برای خواندن تفاوت کلاس دخترا و پسرا به ادامه مطلب برید . . .

 

ادامه نوشته

دانشکده زهک

اینجا زهکه آخر دنیاست

اینجا جایی هست که ایرانسل و همراه اول دکل ندارن بنابر این همه تنها هستن ایرانسل اول

اینجا جایی هست که بچه ها باید برن پیش اساتید(جراحان) چون به قول دوستان جراحا پاسپورت ندارن که بیان زهک

اینجا یه خوبی هم داره اونم اینه که بچه های علوم آزمایشگاهی همش ازمون نمونه میگیرن و آزمایش میکنن پس اگه دردو مرضی داشتیم سریع مشخص میشه

از دم در دانشگاه،ببخشید دم در کمپ آبیاری تا مرز تنها ده دقیقه راه هست ولی اگر با یه تویوتا بریم بین دو تا سه دقیقه راه هست پس تا یه چشم به هم بزنی از مرز گذشتی

البته چشمو به هم نمیزنن اون پلکه که به هم میزنن و شما از بس ای کیلو تشریف دارین نفهمیدین

کلاس=مکانی برای زندگی گربه ها

خوابگاه=مکانی برای زندگی مسالمت آمیز با سوسک و موش

سلف=مکانی برای خوردن ساچمه پلو و دمپایی

محیط دانشکده=پاریسو دیدین؟اینجا زهکشه

سایت=سیستماشان سیستمیست از عهد بوق/کیس هاشان میزند هردم سه بوق

کتابخونشو که دیگه نگو حرف نداره،مثل دانشکده که سالن مطالعه نداره

استاد ها=دوستشون دارم

البته تا وقتی نمره قبولی رو بدن

بروبچ شورای صنفی هم وعده دادن اتوبان زهک به تهرانو افتتاح کنن،چاه نیمه رو به در کمپ منتقل کنن، کلاسا رو بذارن روی هم تا دانشکده بشه چند طبقه، یه طنابم برای رفتن به طبقات فوقانی نصب کنن

البته طرح پرورش گربه در کلاس ۱۰۱ تا اطلاع ثانوی ملغی شد

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

شور حسینی

با آب طلا نام حسین قاب کنید

با نام حسین یادی از آب کنید

خواهید مه سربلند و جاوید شوید

تا آخر عمر تکیه بر ارباب کنید

فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد

ادامه نوشته

عذاب

اول برای عذاب خانوما

و بعد
عذاب برای آقایون

لطفا به ادامه مطلب برید . . .

ادامه نوشته

تفلد تفلد تفلدت مبارک

سلام به دوستای گلم

همونطور که میدونید فردا تولد محمد نظریه یکی از همکلاسیای نسبتا گلمون

البته به وب اتاق عمل سر نمیزنه و این مطلبو نمیبینه

 

حالا یکم براش دعا کنیم

همه دستا رو به آسمون

 

ادامه نوشته

تصور اشتباهی که آقا پسرا درمورد قبل و بعد از ازدواج دارن

برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب برین
ادامه نوشته

وقتی که ...

وقتی که قلب‌هایمان‌ كوچك‌تر از غصه‌هایمان‌ میشود،
وقتی نمیتوانیم‌
اشک هایمان
‌را پشت‌ پلك‌هایمان‌ مخفی كنیم‌
و
بغض هایمان
‌پشت‌ سر هم‌ میشكند ...
ادامه نوشته

11/11/2011

دیروز چه روز جالبی بود کلی یازده دور هم جمع شده بودن آمار وب اتاق عملم جو گیر شده بود یه دفعه رسید به یازده هزارو صدو یازده

11/11/2011

11111

کلی نماد شیطان پرستی با هم یجا جمع شد

تصور اشتباهی که دختر خانم ها در مورد بعد از ازدواج دارن

برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب برین
ادامه نوشته

آموزش نصب ویندوز اکس پی

برای نصب ویندوز اکسپی اول نیاز به یه سیدی ویندوز داریم که مراحل نصب برای هر سیدی یکم فرق داره

ادامه نوشته

صدای مودم

بنا به درخواست یکی از دوستان روش قطع کردن صدای مودمو میگم
ادامه نوشته

شبها . . .

شبها که طلوع می کند خورشید ،به خستگی ها سپاس می گویم،بی شمارش دقیقه ها،در تردد رویا شناور می مانم ،تا دیری دیگر ،تا غروب خورشید در صبح ،شب هاکه می گشاید راز ،از پس پشت خاطره ها،چیزی نو زاده می شود هر دم ،به آغازیدن ها سپاس می گویم ،شب ها حس می کنم هستم ،و در لا به لای وجودم ،حس می کنم که هنوز هستی ،در سکوتی نه چندان دلچسب،با نگاهی نه چندان بی درد،به خاطر بودنت سپاس می گویم!

یک داستان عاشقانه

زن با عصبانیت پای تلفن : "این موقع شب کدوم گوری هستی تو؟!"

مرد : "عزیزم ، اون فروشگاه طلافروشی رو یادته که از یه انگشتر الماس نشانش خوشت اومده بود و گفتی برات بخرم، اما من اون روز پول نداشتم ولی بهت گفتم که روزی حتما این انگشتر مال تو میشه عزیزم...

یادت اومد؟! "...
زن با صدای ملایم و خوشحالی بسیار : " بله عشقم..."

مرد : "حالا من تو رستوران بغل دستیش دارم شام می خورم!"

امشب دلم گرفته

ای آسمان زیبا امشب دلم گرفته/از های و هوی دنیا امشب دلم گرفته
 
یک سینه غرق مستی دارد هوای باران/از این خراب رسوا امشب دلم گرفته
 
امشب خیال دارم تا صبح گریه کردن/شرمنده ام خدایا امشب دلم گرفته
 
خون دل شکسته بر دیدگان تشنه/باید شود هویدا امشب دلم گرفته
 
ساقی عجب صفایی دارد پیاله ی تو/پر کن به جان مولا امشب دلم گرفته
 
گفتی خیال بس کن فرمایشت متین است/فردابه چشم اماامشب دلم گرفته

تعریف برخی واژه های دانشگاه

یک وعده غذای سلف:چلو لاستیک به همراه افزودنی های غیر مجاز

کارت دانشجویی:تنها استفاده از این کارت گرفتن فیلم از ویدئو کلوب است

خوابگاه:مکانی برای همزیستی مسالمت آمیز با سوسک و موش

ادامه نوشته

غرور

تو مغرور بودی. . . , و من مغرور تر   , . . .

گفتم میروم,خداحافظ

گفتی برو...بی خداحافظ. .

ادامه نوشته

گاهی . . .

گاهی دلت بهانه هایی می گیرد که خودت انگشت به دهان می مانی...
گاهی دلتنگی هایی داری که فقط باید فریادشان بزنی اما سکوت می کنی . . .
گاهی پشیمانی از کرده و ناکرده ات . . .

گاهی دلت نمی خواهد دیروز را به یاد بیاوری

انگیزه ای برای فردا نداری و حال هم که . . .
گاهی فقط دلت میخواهد زانو هایت را تنگ در آغوش بگیری و گوشه ای، گوشه ترین گوشه ای . . .! که می شناسی بنشینی و"فقط" نگاه کنی...
گاهی چقدر دلت برای یک خیال راحت تنگ می شود . . .

گاهی دلگیری . . .

شاید از خودت . . .

شاید . . .

برترین سیستم

بهترین سیستم دانشکده شناسایی شد

این سیستم مربوط به کلاس ۱۰۱ دانشکده میباشد که من مشخصاتشو میگم قضاوت با شما

windows xp professional 2002 sp3

cpu:intel 2.1ghz

ram :256 mb free space 150mb

grafic : un board 20mb

main : ddr1

port : usb1

شما نمیدونید که چه سرعتی داره

البته یه روز صدا نداره یه روز تصویر نداره و یه روز هم روشن نمیشه