!!!!!!!!
زندگی وقت کمی بود و نمیدانستیم
همه ی عمر دمی بود و نمیدانستیم
حسرت رد شدن ثانیه های کوچک
فرصت مغتنمی بود و نمیدانستیم
تشنه لب،عمر بسر رفت و به قول سهراب
آب در یک قدمی بود و نمیدانستیم![]()
زندگی وقت کمی بود و نمیدانستیم
همه ی عمر دمی بود و نمیدانستیم
حسرت رد شدن ثانیه های کوچک
فرصت مغتنمی بود و نمیدانستیم
تشنه لب،عمر بسر رفت و به قول سهراب
آب در یک قدمی بود و نمیدانستیم![]()
اینجا جایی هست که ایرانسل و همراه اول دکل ندارن بنابر این همه تنها هستن ایرانسل اول![]()
اینجا جایی هست که بچه ها باید برن پیش اساتید(جراحان) چون به قول دوستان جراحا پاسپورت ندارن که بیان زهک
اینجا یه خوبی هم داره اونم اینه که بچه های علوم آزمایشگاهی همش ازمون نمونه میگیرن و آزمایش میکنن پس اگه دردو مرضی داشتیم سریع مشخص میشه
از دم در دانشگاه،ببخشید دم در کمپ آبیاری تا مرز تنها ده دقیقه راه هست ولی اگر با یه تویوتا بریم بین دو تا سه دقیقه راه هست پس تا یه چشم به هم بزنی از مرز گذشتی![]()
البته چشمو به هم نمیزنن اون پلکه که به هم میزنن و شما از بس ای کیلو تشریف دارین نفهمیدین![]()
کلاس=مکانی برای زندگی گربه ها
خوابگاه=مکانی برای زندگی مسالمت آمیز با سوسک و موش
سلف=مکانی برای خوردن ساچمه پلو و دمپایی![]()
محیط دانشکده=پاریسو دیدین؟اینجا زهکشه![]()
سایت=سیستماشان سیستمیست از عهد بوق/کیس هاشان میزند هردم سه بوق![]()
کتابخونشو که دیگه نگو حرف نداره،مثل دانشکده که سالن مطالعه نداره![]()
استاد ها=دوستشون دارم![]()
البته تا وقتی نمره قبولی رو بدن![]()
بروبچ شورای صنفی هم وعده دادن اتوبان زهک به تهرانو افتتاح کنن،چاه نیمه رو به در کمپ منتقل کنن، کلاسا رو بذارن روی هم تا دانشکده بشه چند طبقه، یه طنابم برای رفتن به طبقات فوقانی نصب کنن
البته طرح پرورش گربه در کلاس ۱۰۱ تا اطلاع ثانوی ملغی شد
برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید
دوم اینکه در بهترین بستر و رختخواب جهان بخوابی
و سوم اینکه در بهترین کاخها و خانه های جهان زندگی کنی